Επικοινωνίας : 2513. 006104 | info [@] socialacademy.gr

Συνδεση

ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΟΥ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ

Είναι κατανοητό ότι σήμερα ένας ιδιοκτήτης μικρής ή πολύ μικρής επιχείρησης δεν έχει χρόνο για να δημιουργήσει περιεχόμενο για τα socia media με σκοπό να προσελκύσει καινούργιους υποψήφιους πελάτες.

Για αυτό λοιπόν σε αυτό το άρθρο θα σε βοηθήσω δίνοντας σου μερικές πρακτικές συμβουλές για το πως μπορείς να ξεμπλοκάρεις από αυτή τη δύσκολη κατάσταση και να προσελκύσεις νέους υποψήφιους πελάτες, αυξάνοντας το κοινό σου και ενδεχόμενα τον τζίρο της επιχείρησης σου.

Ότι είναι αυτονόητο για εσένα δεν είναι αυτονόητο για όλους τους υπόλοιπους

Πολλές φορές όταν κάνουμε τη δουλειά μας καθημερινά για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, ή ακόμα και για πάρα πολλά χρόνια, θεωρούμε πως κάποια πράγματα που εμείς γνωρίζουμε είναι αυτονόητα και τα γνωρίζουν τόσο οι υπάρχοντες όσο και υποψήφιοι πελάτες μας.

Ας δούμε μερικά πρακτικά παραδείγματα.

Σε ένα καθαριστήριο είναι σίγουρο ότι ο υπάλληλος που δουλεύει εκεί θα μπορεί να σου πει με μεγάλη ακρίβεια και ευκολία τι σημαίνουν τα σήματα που θα βρεις στις ετικέτες των ρούχων σου, πως να τα φροντίζεις και να τα πλένεις, καθώς και τι πρέπει να προσέχεις ούτως ώστε να μην καταστρέψεις τα ρούχα σου ανάλογα πάντα με το υλικό από το οποίο είναι φτιαγμένα.

Ο υπόλοιπος όμως κόσμος δεν γνωρίζει αυτές τις πληροφορίες! Κάτι το οποίο επιβεβαιώσαμε κάνοντας μία μικρή έρευνα ερωτώντας περίπου 100 άτομα να μας εξηγήσουν τι σημαίνουν τα σηματάκια που βρίσκει κάποιος τις ετικέτες των ρούχων. Το αποτέλεσμα ήταν αποκαλυπτικό! Πάνω από το 60% του κοινού δεν γνώριζε τα περισσότερα από αυτά, τόσο σε επίπεδο ύπαρξης όσο και  σε επίπεδο σημασίας!

Το ίδιο λοιπόν συμβαίνει σε κάθε επάγγελμα.

Για αυτό λοιπόν θα προτείναμε να δημιουργείς περιεχόμενο ( άρθρα, μικρά βίντεο κλπ ) με μικρές, χρήσιμες και απλές συμβουλές, οι οποίες είμαι σίγουρος ότι θα είναι εξαιρετικά χρήσιμες για το κοινό σου. Προσοχή όμως: φρόντισε οι συμβουλές σου να είναι εύκολα εφαρμόσιμες από τον οποιοδήποτε και να μην απαιτούν εξειδικευμένη γνώση ή εργαλεία.

Δείξε τη καθημερινότητα σου. Είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα από όσο νομίζεις!

Μπορείς να χρησιμοποιήσεις το κινητό σου το οποίο αποτελεί μία εξαιρετική πλέον πολύ-συσκευή παραγωγής περιεχομένου και να “βάλεις” τους υποψήφιους πελάτες σου μέσα στην επιχείρηση σου για να τους δείξεις περιεχόμενο που θα κεντρίσει την προσοχή τους.

Για παράδειγμα εάν έχεις μία νέα παραλαβή προϊόντων στο κατάστημα σου μπορείς πάρα πολύ εύκολα να βάλεις το κινητό σου σε ένα μικρό επιτραπέζιο τρίποδα, και να βγεις ζωντανά στο Facebook ( ή να τραβήξεις ένα μικρό βίντεο ) ώστε να δείξεις τη διαδικασία ανοίγματος των πακέτων με τις νέες παραλαβές! Έτσι ενημερώνεις τους πελάτες σου σχετικά με το ότι έχουν φτάσει νέα προϊόντα, δίνοντάς τους ένα πολύ καλό λόγο να επισκεφτούν ξανά το την επιχείρηση σου.

Σίγουρα η συγκεκριμένη τακτική αποτελεί ένα πολύ πιο αποτελεσματικό εργαλείο προώθησης από το να βγάζεις απλά διαφημίσεις στο Facebook, μιας και διαφημίσεις πλέον τραβούν ελάχιστα την προσοχή του κόσμου.

Απάντησε σε ερωτήσεις. Είναι πολύ πιο εύκολο και αποτελεσματικό απ’ όσο νομίζεις!

Υπάρχουν πάρα πολλές φορές που ο κόσμος θέλει να μάθει κάποια χρήσιμη πληροφορία αλλά δεν ξέρει ποιόν να ρωτήσει και που.

Γιατί λοιπόν να μην κάνεις το εξής: φρόντισε σε τακτά χρονικά διαστήματα να μαζεύεις ερωτήσεις από το κοινό σου και να της απαντάς σε γραπτή μορφή, σε μορφή βίντεο ή απλά καταγράφοντας τις απαντήσεις σε ηχητική μορφή στο κινητό σου και δημοσιεύοντας τες στην σελίδα σου στο Facebook.

Το όφελος από την συγκεκριμένη ενέργεια είναι όχι απλά μεγάλο αλλά και διπλό. Το πρώτο όφελος είναι ότι αυξάνεις πάρα πολύ τη διάδραση με το κοινό σου και δημιουργείς μια σχέση εμπιστοσύνης καθώς και δείχνεις ότι είσαι ειδικός στον τομέα σου.

Το δεύτερο όμως μεγαλύτερο όφελος και ίσως το πιο σημαντικό είναι ότι παίρνεις πραγματικό feedback και πληροφορία η οποία θα σε βοηθήσει στο να πάρει σημαντικές αποφάσεις σχετικά με το τι προϊόντα και υπηρεσίες να προσφέρεις μέσα από την επιχείρηση σου, για να καλύψεις ακριβώς τις ανάγκες που θέλει το κοινό σου!

Αν δεις λοιπόν ότι το κοινό σου ρωτάει πολλές φορές για ένα συγκεκριμένο θέμα ,τότε βλέποντας ότι υπάρχει αυτή η ανάγκη, μπορείς να δημιουργήσεις ένα προϊόν ή μία υπηρεσία γύρω από αυτή, για άμεση αύξηση των πωλήσεων και των τζίρων την επιχείρησης σου.

Πώς; Μα φυσικά διαφημιίζοντας αυτή την νέα υπηρεσία ή προϊόν στο κοινό το οποίο έχει ρωτήσει ακριβώς γι’ αυτό! Κάτι το οποίο μπορεί να γίνει πάρα πολύ εύκολα με τα εργαλεία στόχευσης που προσφέρει το Facebook σήμερα.

Έτσι λοιπόν μπορείς και να δημιουργήσεις δυνατές σχέση με το κοινό σου αλλά και να ανιχνεύσεις στην αγορά σε πραγματικό χρόνο να βρεις τι ανάγκες έχει και να δημιουργήσεις προϊόντα και υπηρεσίες ούτως ώστε να καλύψεις ακριβώς τις ανάγκες αυτές.

Ελπίζω να σου φάνηκαν χρήσιμες παραπάνω συμβουλές. Αν έχεις οποιοδήποτε απορία παραμένουμε στη διάθεσή σου για να σε βοηθήσουμε στο να φτιάχνεις πιο αποτέλεσμα δικό περιεχόμενο για να προσελκύσεις νέους υποψήφιους πελάτες.

Μάρτιος 1, 2017

0 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ "ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΓΡΗΓΟΡΑ ΧΡΗΣΙΜΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΟΥ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙΣ ΣΕ ΠΕΛΑΤΕΣ"

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνία

Ενημερωτική λίστα

top
X