Επικοινωνίας : 2513. 006104 | info [@] socialacademy.gr

Συνδεση

FACEBOOK ADVERTISING: ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΑΥΞΗΣΑΜΕ ΚΑΤΑ 62% ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ

Το ήξερες πως πλέον το Facebook διαθέτει μόνο 3 γραμμές κειμένου που είναι ορατές σε δημοσιεύσεις και διαφημίσεις;

Μπορεί να νομίζεις ότι είναι μια μικρή λεπτομέρεια, αλλά αυτή η λεπτομέρεια μπορεί να είναι η αίτια που αποτυχαίνουν οι διαφημίσεις σου. Μάθε το γιατί αλλά και το τι μπορείς να κάνεις για να δημιουργείς επιτυχημένες διαφημίσεις και δημοσιεύσεις στο Facebook.

To μεγαλύτερο λάθος που πρέπει να αποφύγεις.

Οι περισσότεροι πελάτες που μας ζητούν βοήθεια στο να βελτιώσουν την απόδοση των διαφιμήσεων τους, κάνουν ένα μεγάλο και τραγικό λάθος. Πιο είναι αυτό; Βάζουν τα πιο σημαντικά μέρη του μηνύματος τους στο τέλος του κειμένου μιας δημοσίευσης με αποτέλεσμα να μην είναι ορατά. ( Μπορεί κάποιος να δει όλο το κείμενο μίας δημοσίευσης πατώντας στο “See More…” αλλά πάνω από το 78% των ατόμων που βλέπουν την δημοσίευση δεν κάνουν ποτέ το σχετικό κλικ ).

 

Πρακτικό παράδειγμά

Ενας πελάτης μας ήθελε να τρέξει μια διαφημιστική καμπάνια με σκοπό να δώσει -40% έκπτωση για κρατήσεις που αφορούσαν την περίοδο των Χριστουγέννων. Στις διαφημίσεις που έτρεχε το κείμενο ήταν γραμμένο ως εξής:

«Θέλεις Χριστουγεννιάτικές διακοπές με την παρέα ή το αγαπημένο σου πρόσωπο; Τότε κλείσε από τώρα το δωμάτιο σου και κέρδισε -40% έκπτωση.»

Παρατηρήστε πως το -40% και η λέξη έκπτωση είναι στο τέλος του κειμένου. Αποτέλεσμα; Δεν είναι καν ορατά και έτσι ο υποψήφιος πελάτες δεν μαθαίνει σχεδόν ποτέ ότι υπάρχει έκπτωση και προσφορά.

Δείτε πως εμφανίζεται η συγκεκριμένη διαφήμιση στο Facebook:

facebook marketing

Το πρόβλημα λοιπόν είναι ιδιαίτερα εμφανές.

Πως όμως μπορούμε να το λύσουμε; Εξαιρετικά απλά! Ξεκινάμε το κείμενο αμέσως με τις πληροφορίες που μπορεί να καταλάβει κάποιος γρήγορα, θα του τραβήξουν την προσοχή και θα τον κάνουν να σταματήσει το scrolling και να δει την διαφήμιση μας.

Διαμορφώσαμε λοιπόν το κείμενο ως εξής:

«-40% σε κρατήσεις για τα Χριστούγεννα! Κάνε τώρα κράτηση και εξασφάλισε μοναδικές διακοπές για εσένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα! Μάθε περισσότερα στην ιστοσελίδα μας.»

Με το παραπάνω κείμενο πετύχαμε η εμφάνιση της διαφήμισης να αλλάξει ως εξής:

facebook marketing

Αποτέλεσμα; 89% περισσότερα κλικ και αύξηση κρατήσεων / πωλήσεων κατά 62%, με αυτή την απλή αλλαγή. Επιπλέον περισσότεροι επισκέπτες στην ιστοσελίδα με τα ίδια χρήματα!

Βλέπουμε λοιπόν πως είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό το να βάζουμε τα οφέλη στην αρχή του κειμένου και όχι στο τέλος ( ειδικά αν είναι αριθμητικά που κάποιος μπορεί να αντιληφθεί γρήγορα, πχ ποσοστό έκπτωσης ).

Δοκιμάστε την συγκεκριμένη τακτική με την σωστή στόχευση είμαι σίγουρος ότι θα δείτε βελτιωμένα αποτελέσματα.

SOCIAL ACADEMY PRO TIP
Eπαναλάβετε την προσφορά και το ποσοστό έκπτωσης στον τίτλο της δημοσίευσης. Έτσι αν κάποιος δεν διαβάσει το κείμενο αλλά δει την φωτογραφία πρώτα, θα δει από κάτω τα bold γράμματα του τίτλου, με την προσφορά σας.

0 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ "FACEBOOK ADVERTISING: ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΑΥΞΗΣΑΜΕ ΚΑΤΑ 62% ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ"

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνία

Ενημερωτική λίστα

top
X