Επικοινωνίας : 2513. 006104 | info [@] socialacademy.gr

Συνδεση

ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙΣ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ INSTAGRAM, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΤΟΥ

Όπως είναι γνωστό οι δημοσιεύσεις πλέον που βλέπουμε όλοι στο Instagram δεν είναι αφιλτράριστες αλλά επιλέγονται από έναν ειδικό αλγόριθμο ο οποίος αποφασίζει τι βλέπουμε και τι όχι κάθε μέρα.

Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους πελάτες ή τους ακόλουθους σου. H ροή δημοσιεύσεων που βλέπουν είναι φιλτραρισμένη σύμφωνα με κάποια κριτήρια τα οποία έχει θέσει ο αλγόριθμος του Instagran.

Πως μπορείς να εξασφαλίσεις το ότι δημοσιεύσεις σου θα επιλέγονται από τον ειδικό αλγόριθμο και θα εμφανίζονται μπροστά σε οθόνες των υποψήφιων πελατών σου ή των ατόμων που ακολουθούν το προφίλ σου;

Για να το πετύχεις αυτό θα πρέπει πρώτα να καταλάβεις πως λειτουργεί ο αλγόριθμος και με τι κριτήρια αποφασίζει το αν η δημοσίευση σου θα εμφανιστεί στις οθόνες των ανθρώπων που σε ενδιαφέρει.

Σε αυτό θα σε βοηθήσει το παρακάτω βίντεο με τον Thomas Dimson από το Instagram όπου αναλύει πως έφτιαξαν τον αλγόριθμο και πώς περίπου λειτουργεί.

Αυτό που αξίζει να σημειώσεις είναι τα κριτήρια με τα οποία δουλεύει ο αλγόριθμος

Για να εμφανιστεί μια δημοσίευση στο προφίλ σου θα πρέπει να πληρεί όλα ή μερικά από τα παρακάτω κριτήρια:

  • Προέρχεται από ένα προφίλ που ακολουθείς και έχεις μεγάλη διάδραση με αυτό ( κάνεις  Like, αφήνεις σχόλια κλπ );
  • Προέρχεται απο ένα προφίλ που επικοινωνείς με direct messsages;
  • Είναι από ένα προφίλ που έχεις αναζητήσει με την λειτουργία Search;
  • Έχεις κάνει αναζητήσεις για την θεματολογία στην οποία ανήκει η δημοσίευση;
  • Γνωρίζεις τον ιδιοκτήτη του profil η την εταιρεία και στον πραγματικό κόσμο;

 

Έτσι λοιπόν βλέπουμε πως το περιεχόμενο που βλέπεις κάθε ημέρα έχει άμεση σχέση με την διάδραση σου στο Instagram.

Αν λοιπόν κάνεις Like, σχολιάζεις κλπ σε διάφορες δημοσιεύσεις και προφίλ, τότε θα βλέπεις όλο και περισσότερο περιεχόμενο σαν αυτό!

Αν όμως προσπερνάς συνέχεια τις δημοσιεύσεις ενός άλλου προφίλ, τότε τόσο αυτό όσο και οι δημοσιεύσεις του θα εξαφανιστούν από την ροή που θα σου “σερβίρει” ο αλγόριθμος του Instagram.

Το ίδιο ισχύει όμως και για τους πελάτες σου!

Έτσι καταλαβαίνεις πως αν θέλεις να έχεις αυξημένες πιθανότητες εμφάνισης των  δημοσιεύσεων σου στους πελάτες σου, θα πρέπει αυτές να προκαλούν κάποια διάδραση!

Θα πρέπει πχ να έχουν όμορφες φωτογραφίες, ένα έξυπνο ή προτρεπτικό τίτλο και ένα call to action ( άφησε ένα σχόλιο, πες μας τι νομίζεις, κάνε Like Κλπ ) .

Γιατί; Μα όσο μεγαλύτερη διάδραση υπάρχει ανάμεσα στο κοινό σου και τις δημοσιεύσεις σου τόσο περισσότερες πιθανότητες έχεις αυτές να εμφανιστούν μπροστά στα άτομα που σε ενδιαφέρει.

Για αυτό λοιπόν πριν δημοσιεύσεις κάτι στο Instagram σκέψου λίγο πως μπορείς να το κάνεις πιο διαδραστικό, ώστε οι προσπάθειες σου αν μην πέφτουν στο κενό.

0 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ "ΜΑΘΕ ΠΩΣ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΕΙΣ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ ΣΤΟ INSTAGRAM, ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟ ΤΟΥ"

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνία

Ενημερωτική λίστα

top
X