Επικοινωνίας : 2513. 006104 | info [@] socialacademy.gr

Συνδεση

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΣΤΟ INSTAGRAM

Aν έχεις ενοικιαζόμενα δωμάτια ή είσαι ιδιοκτήτης ενός ξενοδοχείου τότε θα γνωρίζεις ήδη ότι ένας από τους πιο αποδοτικούς τρόπους προβολής και διαφήμισης είναι τα Social Media.

Το πρόβλημα όμως, που διαπιστώσαμε να υπάρχει σε μεγάλο ποσοστό επιχειρηματιών που ασχολούνται με τον τουρισμό είναι το ότι δεν γνωρίζουν από πού να ξεκινήσουν.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων να χρησιμοποιούν τα social media με λάθος τρόπο για διαφήμιση, χάνοντας πολλές ευκαιρίες τόσο σε επίπεδο προβολής και κρατήσεων όσο και σε μείωση του κόστους προβολής και αύξηση της αποδοτικότητας.

Για αυτό λοιπόν δημιούργησα μία σειρά άρθρων ώστε να βοηθήσω εσένα που έχεις ξενοδοχείο ή ενοικιαζόμενα δωμάτια στο να προβάλλεις την επιχείρηση σου αποτελεσματικά, στοχευμένα, οικονομικά αλλά και να αυξήσεις τις κρατήσεις σου.

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσω για το Instagram, το Μυστικό Όπλο των social media που θα σου δώσει εντυπωσιακές ευκαιρίες προβολής με ελάχιστο κόστος.

Στα επόμενα άρθρα μου θα αναφερθώ στο Instagram και πώς να το χρησιμοποιήσεις σωστά για άμεσα αποτελέσματα.

Επιπλέον θα σου δείξω πως θα πρέπει να έχεις τη σελίδα σου στημένη ώστε να έχεις την καλύτερη δυνατή προβολή, για

  • να αντλήσεις κρίσιμες πληροφορίες που αφορούν τους επισκέπτες σου μέσα από αυτή
  • να βρεις πελάτες απο Ελλάδα και Εξωτερικό που πραγματικά ενδιαφέρονται για αυτό που προσφέρει το ξενοδοχείο σου
  • να στοχεύσεις με χειρουργική ακρίβεια σε αυτό το κοινό για να αυξήσεις γεωμετρικά τις ευκαιρίες πώλησης κρατήσεων

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

 

Γιατί το Instagram είναι αποτελεσματικό!

hotel-instagram-marketing-collage

To Instagram είναι το 2ο πιο δημοφιλές Social Network και το πρώτο ανερχόμενο σε δυναμική αυτήν τη στιγμή. Είναι φωτοκεντρικό ( οι φωτογραφίες και τα βίντεο αποτελούν το βασικό του περιεχόμενο ) και αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για άτομα που κάνουν έρευνα πριν ταξιδέψουν.

Αν κάνει κάποιος μια γρήγορη αναζήτηση θα διαπιστώσει ότι υπάρχουν εκατομμύρια άτομα που ταξιδεύουν ανά τον κόσμο και δημοσιεύουν φωτογραφίες καθημερινά. Αντίστοιχα υπάρχουν εκατομμύρια χρήστες που κάνουν έρευνα και αποφασίζουν από το Instagram για το που θα ταξιδέψουν, πώς θα ταξιδέψουν, που θα μείνουν, ποιες περιοχές θα επισκεφτούν και πότε και πολλά αλλά.

Όλα αυτά τα εκατομμύρια είναι υποψήφιοι πελάτες σας! Πώς όμως μπορεί κάποιος να τους τραβήξει την προσοχή μέσα από το Instagram;

Συνέχισε την ανάγνωση και θα μάθεις.

 

Τι χρειάζεσαι και από πού ξεκινάς για να διαφημίσεις το ξενοδοχείο σου

hotel instagram marketing

Μέρος Πρώτο: Η εφαρμογή

Για να ξεκινήσεις να αξιοποιείς το Instagram ώστε να προσελκύσεις κόσμο στο ξενοδοχείο ή κατάλυμα σου θα πρέπει να ακολουθήσεις τα εξής βήματα.

  • Κατέβασε την εφαρμογή στο κινητό / tablet σου ( Κάνε κλικ εδώ αν έχεις android Συσκευή ή εδώ αν έχεις iPhone – iPad )
  • Δημιούργησε ένα λογαριασμό ( χρειάζεται μόνο ένα email και ένα Password )
  • Ενημέρωσε το προφίλ σου με μια περιγραφή, τοποθεσία, και την ιστοσελίδα σου
  • Βάλε μια φωτογραφία προφίλ ( πχ το λογότυπο σου )

Είσαι έτοιμος!

 

Μέρος 2ο : Οι φωτογραφίες

Αν έχεις ξενοδοχείο τότε σίγουρα θα έχεις και φωτογραφίες που χρησιμοποιείς σε Portal όπως το booking.com αλλά και στην ιστοσελίδα σου. Αυτές οι φωτογραφίες θα πρέπει να περαστούν στο κινητό σου ή στο Tablet, ώστε να είναι πάντα μαζί σου ώστε εύκολα και γρήγορα να τις δημοσιεύεις στο Instagram από οπουδήποτε βρίσκεσαι, ανα πάσα στιγμή.

Εναλλακτικά, μπορείς να κατεβάσεις την εφαρμογή του Google Drive ή του Dropbox, να δημιουργήσεις ένα δωρεάν λογαριασμό και να ανεβάσεις εκεί τις φωτογραφίες σου. Στην συνέχεια μπορείς να τις κάνεις δημοσίευση στο Instagram μέσα από αυτές τις εφαρμογές αν το επιτρέπουν, με τη λειτουργία “Share”.

( Οι παραπάνω υπηρεσίες προσφέρουν δωρεάν ένα αρκετό αποθηκευτικό online χώρο που σου επιτρέπει να έχεις πρόσβαση στα αρχεία σου από οπουδήποτε έχεις σύνδεση στο internet ).

 

Τι φωτογραφίες να επιλέξεις;

 

Τις καλύτερες! Δε χρειάζεται να ανεβάσεις και τις 160 φωτογραφίες στον λογαριασμό σου από όλα τα δωμάτια! Θα κουράσεις γρήγορα τον κόσμο και θα χάσεις το ενδιαφέρον του. Αυτό που πρέπει να κάνεις είναι να επιλέξεις τις 30-40 καλύτερες και πιο εντυπωσιακές και να χρησιμοποιήσεις αυτές.

Αν δημοσιεύεις 1 φωτογραφία ανά περίπου 2 ημέρες θα κρατήσουν για 2 μήνες δημοσιεύσεων!

 

Τι άλλο να δημοσιεύεις πέρα από δωμάτια;

hotel-instagram-marketing-grid

 

Όπως είναι κατανοητό το να δημοσιεύεις μόνο φωτογραφίες του ξενοδοχείου δε θα σε πάει μακριά. Αυτό λοιπόν που πρέπει να κάνεις είναι να δημοσιεύεις φωτογραφίες και μικρά βίντεο από την περιοχή σου, και τον γύρω ευρύτερο χώρο.

Μερικές ιδέες για βίντεο και φωτογραφίες είναι οι εξής:

  • Καθημερινές στιγμές από το ξενοδοχείο.
  • Αφίξεις και αναχωρήσεις
  • Selfies με τους πελάτες σου
  • Εικόνες από κοντινές παραλίες ( από το αρχείο σου ή εκείνη την στιγμή που είσαι εκεί, σε ύφος «Συμβαίνει τώρα!»
  • Βίντεο από κοντινές περιοχές που έχουν ενδιαφέρον
  • Αξιοθέατα
  • Φαγητά και λιχουδιές ( από την κουζίνα του ξενοδοχείου ή από κοντινά μαγαζιά )
  • Γλυκά, ποτά και cocktails
  • Εικόνες και βίντεο από τοπικά events που γίνονται ανά καιρούς ( πχ Καβάλα Air Sea Show, δράσεις Πρωτομαγιάς, Εορτασμός Πάσχα, αθλητικές δράσεις κ.α. )
  • Ηλιοβασιλέματα και ανατολές ηλίου
  • Στιγμές από την πισίνα ή και το μπάρ του ξενοδοχείου

 

Λογικά η επόμενη σου ερώτηση είναι η εξής: Όλα καλά αλλά πως θα εξασφαλίσω το ότι θα δουν τις φωτογραφίες μου οι υποψήφιοι πελάτες μου και πάνω από όλα πώς να τους κάνω να επιλέξουν εμένα;

 

Στο επόμενο άρθρο της σειράς θα σου αποκαλύψω πώς μπορείς να στοχεύσεις χειρουργικά σε ένα κοινό που είναι ταξιδιώτες, που ψάχνουν πού θα μείνουν και πού θα ταξιδέψουν, καθώς και μυστικά για το πώς μπορείς να τους κάνεις να επικοινωνήσουν μαζί σου για να ζητήσουν πληροφορίες, και γιατί όχι να κλείσουν σε εσένα τη διαμονή τους!

 

Αν θέλεις να ενημερωθείς για το δεύτερο μέρος όταν βγει στον αέρα ώστε:

  • Να μάθεις πως μπορείς να στοχεύεις αποτελεσματικά υποψήφιους πελάτες
  • Πώς να δείχνεις τις φωτογραφίες σου σε εκατοντάδες υποψήφιους πελάτες από όλο τον κόσμο δωρεάν
  • Τι είναι τα Hashtags και ποια είναι η φοβερή δύναμη τους
  • Ποια είναι τα κατάλληλα Hashtags που θα προσφέρουν μέγιστη προβολή και διάδραση
  • Πως να μετατρέψεις το προφίλ σου στο Instagram σε επαγγελματικό προφίλ ώστε να έχεις μεγάλο αριθμό στατιστικών πληροφοριών που αφορά το κοινό σου όπως ηλικίες, τοποθεσίες, ποιες φωτογραφίες είναι δημοφιλείς κ.α.

Τότε κάνε δωρεάν εγγραφή στην ενημερωτική μας λίστα, για να μην χάσεις ούτε ένα άρθρο από αυτή την σειρά με πρακτικές συμβουλές διαφήμισης στα social media.

0 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ "ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΣΤΟ INSTAGRAM"

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Επικοινωνία

Ενημερωτική λίστα

top
X