Επικοινωνίας : 2513. 006104 | info [@] socialacademy.gr

ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ TRENDS ΓΙΑ ΤΟ INSTAGRAM ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2017

Το Instagram είχε μία πάρα πολύ δυνατή χρόνια, και το έτος που φεύγει ήταν ιδιαίτερα δυναμικό αλλά και σημαντικό για την ανάπτυξη του συγκεκριμένου social network.

Μέσα στο 2016 το Instagram απέκτησε πολλές νέες δυνατότητες δημιουργίας αλλά και προώθησης περιεχομένου, κάτι το οποίο δείχνει να φέρνει αποτελέσματα μιας και οι χρήστες που χρησιμοποιούν το Instagram έχουν πλησιάσει τα 600 εκατομμύρια άτομα σε όλο τον κόσμο.

Αυτό το καθιστά το δεύτερο μεγαλύτερο social network στον κόσμο και σίγουρα ένα από τα πιο σημαντικά ( ίσως και το πιο σημαντικό ) ανερχόμενο social network αυτή τη στιγμή.

Για αυτό το λόγο θα κάνουμε μια μικρή πρόβλεψη και θα προσπαθήσουμε να μαντέψουμε ποια θα είναι τα Trends τα οποία θα κυριαρχήσουν στο Instagram το 2017, ώστε να μπορέσετε να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του στο έπακρο τη χρονιά που έρχεται.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!

Τα στατιστικά στοιχεία του Instagram σχετικά με τις δημοσιεύσεις μας θα παίξουν τεράστιο ρόλο στο πως θα το χρησιμοποιούμε

Στο Instagram το 2016 μας έδωσε τη δυνατότητα να έχουμε μία σειρά από απλοϊκά μεν αλλά ιδιαίτερα σημαντικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου που δημοσιεύουμε . Μπορούμε για παράδειγμα να δούμε θεάσεις, αλλά και τις αλληλεπιδράσεις  που έχουν γίνει με το περιεχόμενο μας.

Το 2017 πιθανότατα φέρει μαζί του περισσότερα στατιστικά στοιχεία τα οποία θα μας βοηθήσουν στο να δούμε τι ακριβώς είναι αυτό που δουλεύει καλύτερα και τι όχι. Επιπλέον θα μας βοηθήσουν στο να σχεδιάσουμε μια καλύτερη στρατηγική προβολής των υπηρεσιών και των προϊόντων μας μέσα από το Instagram.

Τα στατιστικά αυτά θα μας δώσουν τη δυνατότητα να καταλάβουμε ποιο στοχευμένο κοινό αλληλεπιδρά περισσότερο και καλύτερα με το περιεχόμενο μας ούτως ώστε να κάνουμε ακόμα πιο αποτελεσματική διαφήμιση αλλά και να χτίσουμε ένα πιο ισχυρό brand μέσα στο 2017.

Η κυριαρχία του περιεχομένου σε μορφή βίντεο θα συνεχιστεί και το 2017

Όπως όλοι γνωρίζουμε το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο είναι αυτή τη στιγμή ο νούμερο ένα τρόπος προβολής και διανομής περιεχομένου.

Γι’ αυτό και το Instagram μέσα στο 2016 μας έδωσε πολλαπλούς τρόπους στο να δημιουργούμε εύκολα και γρήγορα βίντεο με το πάτημα ενός πλήκτρου.

Αυτή η τάση θα συνεχιστεί και το 2017 και σύμφωνα με έρευνες που έγιναν από το Instagram το περιεχόμενο σε μορφή βίντεο θα φτάσει να αποτελεί περίπου το 75% του συνολικού περιεχομένου που δημοσιεύεται στο social network μέσα στα επόμενα τέσσερα χρόνια!

Αυτό λοιπόν σημαίνει ότι θα βλέπουμε περισσότερο περιεχόμενο σε μορφή βίντεο αλλά και το ότι θα δούμε περισσότερα εργαλεία που μας βοηθάνε στο να δημιουργήσουμε τέτοιου είδους περιεχόμενο.

Ο ανταγωνισμός σίγουρα θα γίνει πιο σκληρός

Το Instagram με τα εργαλεία που διαθέτει αυτή η στιγμή έχει κάνει πολύ εύκολη τη παραγωγή περιεχόμενο οποιουδήποτε και αν είμαστε.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει πολύ μεγάλη παροχή περιεχομένου και ο διαθέσιμος χρόνος των χρηστών που είναι στο Instagram μειώνεται δραματικά. Αν συμπεριλάβουμε στην εξίσωση το γεγονός του ότι αυτή την  στιγμή υπάρχουν 600 εκατομμύρια χρήστες οι οποίοι αυξάνονται συνέχεια και παράγουν περιεχόμενο τότε καταλαβαίνουμε ότι σε λίγα χρόνια θα είναι πολύ δύσκολο να τραβήξουμε την προσοχή του κοινού που μας ενδιαφέρει, και να την κρατήσουμε αρκετά ούτως ώστε να μεταδώσουμε το μήνυμα μας.

Πέρα από αυτό όμως οι μεγάλες εταιρείες σταδιακά καταλαβαίνοντας την τεράστια ευκαιρία στοχευμένης προβολής θα επενδύσουν τεράστια  ποσά από το διαφημιστικό τους budget για διαφήμιση στα social media. Αυτό σημαίνει ότι αναπόφευκτα τα κοστολόγια προβολής θα ανέβουν και μπορεί να μείνουν αρκετές επιχειρήσεις έξω από το παιχνίδι επειδή δεν  θα μπορούν να ανταγωνιστούν τα διαφημιστικά  budget των μεγάλων εταιρειών.

Γι’ αυτό είναι κρίσιμο να καταλάβουμε ότι θα πρέπει οι επιχειρήσεις που είναι μικρές και μεσαίες να εκμεταλλευτούν τα εξαιρετικά εργαλεία προβολής του Instagram,  όσο ακόμα είναι σε ιδιαίτερα χαμηλό κόστος.Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να μείνουν έξω από το παιχνίδι και να χάσουν εκπληκτικές δυνατότητες προβολής ανεπιστρεπτί.

Το 2017 προβλέπεται συναρπαστικό και το περιμένουμε με ανυπομονησία.

Παρόλο που ανταγωνισμός θα ενταθεί είμαι σίγουρος ότι τα νέα εργαλεία και δυνατότητες που θα μας δοθούν θα ξεκλειδώσουν εκπληκτικούς τρόπους προβολής αλλά και ενδυνάμωσης του brand των επιχειρήσεων που θα τολμούν και θα αποφασίσουν επιτέλους να επενδύσουν στο Instagram.

0 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ "ΤΑ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΑ TRENDS ΓΙΑ ΤΟ INSTAGRAM ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2017"

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X