Επικοινωνίας : 2513. 006104 | info [@] socialacademy.gr

ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ;

 

Όταν κάποιος θέλει να αγοράσει κάτι πολλές φορές ζητάει πληροφορίες από έμπιστες πηγές. Με την ίδια λογική οι χρήστες των social media ακούν και αγοράζουν από εταιρείες που έχουν φιλικό και ανθρώπινο “πρόσωπο”, με τις οποίες δημιουργούν σχέσεις εμπιστοσύνης.

Ποίο περιεχόμενο βοηθάει στην δημιουργία των σχέσεων αυτών;

Συνεχίστε την ανάγνωση.

Τα πρόσφατα αποτελέσματα μίας έρευνας που έγινε από την Olapic, ανάμεσα σε 4.500 χρήστες social media αποκάλυψαν ότι οι χρήστες ανταποκρίνονται και εμπιστεύονται περισσότερο σε δημοσιεύσεις με φωτογραφίες ή γραφικά που έχουν φτιαχτεί από την ίδια την επιχείρηση και όχι από τρίτους.

Ταυτόχρονα το 52% απάντησε ότι προτιμάει να βλέπει φωτογραφίες ή εικόνες, και αυτό βοηθάει στον να εμπιστεύονται κατά πολύ περισσότερο τα brand που δημοσιεύουν τέτοιο περιεχόμενο.

Το 27% προτιμάει το βίντεο και τέλος ο γραπτός λόγος ήρθε τρίτος με 12% του κοινού να τον προτιμάει.

Το σοκαριστικό  δεδομένο / πληροφορία; Μόνο το 5% δίνει σημασία ή εμπιστεύεται brands που προβάλλονται μέσα από διαφημίσεις ( σποτ, καταχωρίσεις πώλησης κλπ ).

Το 40% δήλωσε ότι δημιούργησε περιεχόμενο ( φωτογραφίες βίντεο ) με το προϊόν που αγόρασε και το έκανε share ή tag με τον ευρύτερο κοινωνικό του κύκλο.

Ο λόγος; Επειδή λάτρεψαν το προϊόν ή την υπηρεσία!

Ένα ακόμα ενδιαφέρον στατιστικό στοιχείο είναι το εξής: μόλις το 14% χρησιμοποιεί hashtags που δημιούργησε μια εταιρεία για διαφημιστικούς σκοπούς ή για προβολή προϊόντων / υπηρεσιών.

 

Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Ο λόγος είναι απλός: το περιεχόμενο που παράγεται απευθείας από τα Brands ή τις επιχειρήσεις θεωρείται πιο αυθεντικό και ειλικρινές σε σχέση με μια επαγγελματική διαφήμιση, σύμφωνα με το 76% του κοινού.

Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το 9% να έχει επιστρέψει πίσω το προϊόν ζητώντας τα χρήματα του πίσω γιατι αυτό που αγόρασαν ήταν διαφορετικό από αυτό που είδαν να περιγράφεται στην διαφήμιση ( προϊόν ή υπηρεσία ).

Τέλος το 70% ανέφερε ότι θα προτιμούσε να αγοράσει κάτι από εταιρείες και brands που παράγουν το δικό τους αυθεντικό περιεχόμενο.

 

Συμπεράσματα

  • Το προϊόν σας θα πρέπει να είναι ποιοτικό.
  • Για να το προβάλλετε αποτελεσματικά θα πρέπει να δημιουργείτε εσείς το σχετικό περιεχόμενο ( βίντεο, φωτογραφίες, κείμενα ) και να μην χρησιμοποιείτε έτοιμες λύσεις όπως stock φωτογραφίες κλπ.
  • Δεν υπάρχει πρόβλημα ακόμα και αν το βίντεο ή οι φωτογραφίες είναι από ένα κινητό. Όσο πιο ακατέργαστο είναι το υλικό τόσο περισσότερο αυθεντικό είναι.
  • Θα πρέπει να περιγράφετε την υπηρεσία και τα προϊόντα σας όπως είναι, χωρίς υπερβολές ή μεγάλες υποσχέσεις που δεν μπορείτε να κρατήσετε.
  • Το content marketing νικάει κάθε φορά την “κλασσική” διαφήμιση σε αποτελεσματικότητα.

Εσείς πως συμπεριφέρεστε; Προτιμάτε προϊόντα και υπηρεσίες που προβάλλονται μέσα απο επαγγελματικά διαφημιστικά σποτ και καμπάνιες ή εμπιστεύεστε περισσότερο το περιεχόμενο που βλέπετε από άλλους χρήστες ή ακόμα και από την ίδια την εταιρεία αλλά σε μια πιο “αγνή” μορφή;

 

18 Ιανουαρίου, 2017

0 ΣΧΟΛΙΑ ΣΕ "ΠΟΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΟΥΣ ΔΕΣΜΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΗΣ;"

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

X